2/8/17

Summer Beauty & Outfit Tips / 1st Vlog



        Wonderful Cushion - Enlumineur visage éclat naturel



Έχοντας περάσει ένα μεγάλο διάστημα εγκεφαλικής ξηρασίας και έλλειψης δημιουργικότητας σκέφτηκα πως θα μπορούσα μέσα σε όλη την υπόλοιπη social mediaκή εξάπλωση που όλοι τείνουμε να κάνουμε πλέον , να προσθέσω και έναν ακόμη τρόπο επικοινωνίας και οπτικοακουστικής δικτύωσης στο πρόγραμμά μου. Αυτός λοιπόν θα είναι το vlogging .

Παρακολουθώντας για αρκετό διάστημα συστηματικά συγκεκριμένους vloggers του εξωτερικού , πάντα αρεσκόμουν στον τρόπο που επιλέγουν οι άνθρωποι να μοιραστούν αποκόμματα της καθημερινότητάς τους ,είτε αγαπημένα τους συναισθήματα, αντικείμενα , στιγμές κ.ο.κ .Επιπλέον εκτός της μεγάλης μου συγγραφικής λατρείας και αραιής ίσως συγγραφής άρθρων στο blog μου , σκέφτηκα να δοκιμάσω τις δυνατότητές μου και αλλού. Εκτός των άλλων , αγαπώ την άμεση ή και έμμεση επικοινωνία με τους ανθρώπους ,καθώς και την εξάπλωση ιδεών και απορρόφηση εμπνεύσεων από δημιουργικά άτομα με τα οποία συναναστρέφομαι. Θεωρώντας ως εύκολο μέσο το διαδίκτυο, ο καθένας από εμάς , έχει τη δυνατότητα να επιδείξει τις πολύπλευρες πτυχές της φανταχτερής του προσωπικότητας , με κάθε πιθανό τρόπο που αυτός έχει σκεφτεί. Ωστόσο όσο εύκολο και αν είναι πλασμένο στο μυαλό μας , το να δικτυωθούμε , τόσο δύσκολο είναι ο τρόπος που θα επιλέξουμε να το κάνουμε, να έχει την επιθυμητή αν θέλεις , την ονειροποιημένη απήχηση στο κοινό.

Αν με ρωτούσαν σε ποιο κοινό θα επιθυμούσα να απευθυνθώ , θα απαντούσα πλαγίως και υπεκφεύγοντας τις ηλικιακές ταμπέλες , προσπαθώντας να προσδιορίσω το περιεχόμενο των ακόλουθων video μου , εκ των οποίων μόνο το 20% έχω ήδη επεξεργαστεί στο μυαλό μου, για άτομα που επίσης ζητούν έμπνευση από το καθετί για το καθετί στη ζωή τους. Δε θα αποκαλούσα τον εαυτό μου "πηγή έμπνευσης", απλώς όπως κάθε ανθρώπινο ον προσπαθώ να εκφράσω με ποικιλόμορφους τρόπους τα αστείρευτα συναισθήματα και ιδέες που έχω κατά διαστήματα.

Παίρνοντας λοιπόν την περίοδο δημιουργικής ξηρασίας μου ως πηγή έμπνευσης , και μετατρέποντας τη σε πηγή δημιουργίας , σπεύδω να πω μερικά λόγια για την επιλογή μου να στραφώ και στο vlogging .Όντας διχασμένη για το τι ακριβώς από αυτά που σκέφτομαι πως μου αρέσει να παρακολουθώ σε άλλους vloggers του εξωτερικού και το τι ακριβώς θα ήθελα να παρουσιάσω σε Έλληνες ή και ξένους θεατές , κατέληξα στο ότι θα μπορούσα να προβάλω όσο γίνεται μία συγχρονία ιδεών σε θέματα ομορφιάς και περιποίησης ,καθώς και tips για το πως μπορείς να κάνεις το απλό να φανεί fancy και cool σε κάθε outfit. Ακόμη θα επιθυμούσα να προβάλω τις σκέψεις και τα συναισθήματα που προκύπτουν από το πιο μικρό στο πιο μεγάλο fact.

Το πρώτο λοιπόν vlog (Vlog 1 : Saveurs d'ete - https://www.youtube.com/watch?v=V734xhkG2Xw ) είναι ένα μικρό δείγμα όσων ήδη ανέφερα και όσων θα προκύψουν στην πορεία. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα φανταχτερό πρώτο τίτλο , έναν τίτλο κοινό στο ανθρώπινο μάτι και mainstream οπτικοακουστικά. Προτίμησα ωστόσο να επιλέξω έναν τίτλο στα γαλλικά , καθώς είναι η γλώσσα η οποία με εκφράζει περισσότερο ψυχικά το τρέχον διάστημα. Καλοκαιρινές γεύσεις λοιπόν , είναι ο τίτλος , κάνοντας το βίντεο μου να εμφανίζεται πλάι σε στήλες vlog από γαλλική κουζίνα με φινέτσα ορεκτικών. Δε με πτοεί. Άλλωστε είμαι άνθρωπος που ξέρει να σέβεται το σωστό φαγητό. Το περιεχόμενό μου παρόλα αυτά έχει να κάνει με μικρές λεπτομέρειες και συμβουλές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε γυναίκα, ειδικώς τους καλοκαιρινούς μήνες , όπου εκτός του ηλιοκαμένου κορμιού αποκτούμε και πιο ταλαιπωρημένο δέρμα, το οποίο χρειάζεται τη δική του φροντίδα και τόνωση με προϊόντα περιποίησης προσώπου: (http://uk.caudalie.com/care-face/product/serums-oils/radiance-serum-complexion-correcting.html) & (https://www.sephora.gr/el/proionta-lampshs/16058-enlumineur-teinte-universelle.html) .

Και τέλος, ένα ακόμη part του βίντεο είναι tips για cool & fancy looks τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού στην παραλία ,χωρίς πολλά πολλά.

Ένα subscribe στο κανάλι μου : https://www.youtube.com/channel/UCsl7VI86zPLhsiQJbL9NABw

& ένα like στο ακόλουθο βίντεο : https://www.youtube.com/watch?v=V734xhkG2Xw

θα ήτω αρκετά τίμιο για την καλή αρχή μου.








Satin 228 - Seventeen Cosmetics

We already know that "red" is this years trend . We see it literally everywhere starting from clothes, shoes, accessories...